Mainonnan konseptointi, luova suunnittelu ja toteutus

Tähtäämme aina viestiltään selkeään ja visuaalisesti tyylikkääseen lopputulokseen. Hyvä mainos mitataan kuitenkin tuloksissa.

Videomainonta

Mainonnan suunnittelu ja toteutus

Mainonnan suunnittelussa ja tuotannossa tähtäämme aina viestiltään selkeään ja visuaalisesti tyylikkääseen lopputulokseen. Olipa kyse yksittäisestä mainoksesta tai laajemmasta kampanjasta, käymme läpi kohderyhmän tarpeet, kokonaisuuden tavoitteet ja luomme toteutussuunnitelman näiden mukaisesti.

  • Tahdomme saada asiakkaat janoamaan tuotettanne tai palveluanne. Ymmärrys mainoksen kohteesta, julkaisukanavista sekä mainoksen kohdeyleisöstä on edellytys oikeasuuntaiselle luovalle suunnittelulle.

  • Mainos ja sen konsepti tulee suunnitella kohderyhmän käyttäytymiseen soveltuen ja siitä ammentaen. Sosiaalisen median kanavia on lukuisia, ne toimivat kaikki hieman omilla pelisäännöillään, mutta elämää on myös somen ulkopuolella! Tunnemme markkinoinnin kanavat ja osaamme suunnitella ja ideoida tuotantoja monikanavaisesti eri medioihin.

  • Rakastamme löytää jokaiselle mainokselle sen oman, uniikin tarinan! Ideointivaiheessa luomme konseptin, eli luovan idean mainokselle, mikä on sekä inspiroiva että ratkaisuiltaan perusteltu. Tässä me olemme Suomen parhaita.

  • Onnistuminen mitataan etukäteen määritellyin mittarein. Olipa mainos ja sen idea kuinka hieno tahansa, sen arvo määritellään vaikuttavuuden kautta. Kanavasta ja kampanjan luonteesta riippumatta, mainoksella tulee aina olla onnistumistamme kuvaavat mittarit.

Muut palvelumme

Mainosten ja mainoskampanjoiden tuotannon lisäksi tarjoamme asiantuntijapalveluna markkinoinnin suunnittelua ja esimerkiksi sosiaalisen median auditointia. Antakaa meidän auttaa tohisemaan oikein, oikeissa kanavissa ja oikeaa kohderyhmää tavoittaen!

  • Miltä kuulostaisi jos ammattilainen tekisi katsannon someihinne? Auditoinnissa keskitymme tutustumaan viestinnän muotoihin, tyyleihin, julkaisukanaviin ja jatkuvuuteen. Teemme havainnoistamme ehdotelman oman some-preesenssinne kehittämiseksi käytännön toimenpide-ehdotuksina.

  • Esimerkiksi sosiaalisen median vuosikellon suunnittelu, lyhyemmän aikavälin somesuunnitelmat ja viestinnän tyyliseikkojen suunnittelu kuuluu osaksi some-suunnittelua. Tämän taktisen suunnittelun tavoitteena on luoda selkeätsti seurattavat ja tavoitteelliset askelmerkit some-markkinoinnin toimille.

  • Markkinoinnin kampanjasuunnittelu on prosessi, jossa suunnitellaan ja toteutetaan markkinointikampanja tietylle kohderyhmälle. Se sisältää markkinoinnin tavoitteiden määrittelyn, kohderyhmän tunnistamisen, viestinnän suunnittelun, kanavien valinnan ja budjetin hallinnan. Tärkeä osa kampanjasuunnittelua on myös kampanjan tulosten seuranta ja arviointi. Näin voimme määritellä, onko kampanja saavuttanut asetetut tavoitteet ja miten sitä voitaisiin parantaa tulevaisuudessa.

Mainonnan suunnittelu ja tuotannot

  • Mainos- ja kampanjakonseptit mainoskampanjoihin

  • Yksittäiset mainostoteutukset

  • Luovasta suunnittelusta ja konseptoinnista toteutukseen ja seurantaan

Markkinoinnin suunnittelu ja toteutukset

  • Markkinointiviestinnän taktisen tason suunnittelu ja vuosisuunnittelu

  • Kampanjasuunnittelu

  • Yksittäisten visuaalisten sisältöjen suunnittelu ja toteutus

  • Some-suunnitelmat ja -mainonta

Miksi valita meidät?

Ei ole syytä tehdä mainosta puolivillaisesti. Olipa kyse kustannustehokkaasta mainosvideosta tai laajemmasta kampanjasta suunnitteluineen ja konsepteineen, ota ihmeessä tähystäjän paikalle kumppani, joka vie paatin satamaan.

Konseptointi ja luova suunnittellu

Tätä selkeämmin asiaa ei voi ilmaista: Täällä asuu Suomen luovimmat aivot. Ideoimme mainoksen vaikka herneestä, asiakaskunta, asiakkaan brändi ja kohderyhmä suuntaviittoinamme.

Visuaalisesti vaikuttavat toteutukset

Olemme tehneet tuhansia videoita. Me osaamme kehrätä villeimmät luovat ideat valmiiksi, tavoitteidensa mukaisiksi videoiksi.

Asiakkaiden tavoittaminen

Yymmärrämme missä kanavissa eri kohderymät liikkuvat, miten heidät tavoittaa ja minkälainen sisältö kullekin kohderymälle sopii.

Digitaalisten kanavien asiantuntemus

Tiedämme millaisella sisällöllä vaikutetaan kussakin kanavassa. Instagram, Linkedin Facebook, Twitter, TikTok, Snapchat, TV- ja radio, ulkomainonta, display- ja ulkomainonta. Kaikki tuttuja.

Tehtäisiinkö teille mainos? Ota yhteyttä!

Täytä oheinen yhteydenottolomake tai ota suoraan yhteyttä puhelimitse tai viestitse.

Luova johtaja, myynti
Sami Sillman

+358 40 146 1544
sami@luomustudio.fi