Kun puhutaan videoista tai laajemminkin markkinoinnista ja viestinnästä, lähtötilanne on aina se, että on jokin asia mistä halutaan kertoa eteenpäin. Tavoitteena voi olla esimerkiksi tuotteen, palvelun tai vaikka koko yrityksen tunnettuuden lisääminen, mutta yhtäläisesti kyseessä voi olla vaikkapa rekrytointivideo tai sisäiseen käyttöön suunnattu ohjeistava video. Video on valtavan monimuotoinen ja käytännössä kaikkeen sopiva viestinnällinen muoto, olipa kyse mistä tahansa viestittävästä asiasta. Asiakkaan etua ajatteleva kumppani huomioi kuitenkin työn arvon suhteessa asiakkaan tarpeeseen: Videoiden tekeminen maksaa aina rahaa, ja siksi tulee aina arvioida videon arvoa, eli mitä videolla halutaan saada aikaiseksi.

Videotuotanto+on+yhteinen+matka.jpg

Meidän yhtenä tavoitteena on olla kuin kaveriporukka siitä viereisestä huoneesta, jota on helppo lähestyä kun videolle olisi mahdollisesti tarvetta. Ja että kun mahdollisesta videon ideasta keskustellaan, voi luottaa että kohtelemme videon tarvetta ja kustannuksia kuin ominamme. Ydinajatuksena tässä on, että jos videon toteutustapa ja kustannukset eivät kohtaa asiakkaan tarvetta, ei ole merkitystä kuinka hieno videosta tulee, sillä lopputulokseen ei voi olla tyytyväinen. Tuotanto on tällöin ollut joko ylimitoitettu tai liian kevyesti tuotettu.

“Kaveriporukka vireisestä huoneesta” tarkoittaa, että erilaisista asioista, huolista ja ideoista uskalletaan puhua avoimesti, sillä avoin ja välitön keskustelu on kokemuksemme mukaan paras keino välttää lukuisia tuotannon aikana mahdollisesti syntyviä sudenkuoppia. Yksinkertaistaen voisi sanoa, että meidän kanssa toimiessanne teidän ei tarvitse huolehtia, me pidämme huolen, että videosta on tulossa teitä parhaiten palveleva väline asianne kertomiseen.

Avoin+keskustelu+on+avain+onnistumiseen.jpg

Niin, ja parastahan tässä kaikessa on se, että tuotannon lopussa postilokeroon ei koskaan kolahda mitään yllätyslaskua. Tarjouksessamme ilmoitettu hinta nimittäin on se mikä pitää, ja tästä voit halutessasi lukea lisää täältä.

Muut kirjoitukset

Sinua saattaisi kiinnostaa myös...

Ohjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case MoontalkOhjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case Moontalk

Ohjevideoilla tehokkuutta asiakastukeen ja brändin vahvistamiseen - Case Moontalk

Kun asiakasmäärät kasvavat, myös tukipalvelun skaalautuvuus nousee keskiöön. Moontalk tunnisti tarpeen tarjota käyttäjilleen laadukasta ja helposti saavutettavaa tukea, joka osaltaan korvaa keskenään toistuvia yleisimpiä tukitilanteita Tätä lähdettiin ratkaisemaan ohjevideoiden avulla, joiden keskiössä oli kolme tavoitetta: Selkeys, brändinmukaisuus ja hyvä käyttökokemus.