kumppanuus-diili

 
 

Luomustudiolla on monenlaisia kumppanuuksia. Toisille tuotamme videoita epäsäännöllisesti tai harvakseltaan, toisten kanssa on solmittu Kumppanuus-diili. Se on kustannustehokas ja erityisvaivaton tapa huolehtia organisaation videomuotoisesta viestinnästä pitkäjänteisesti. Idea on yksinkertaisuudessaan seuraava:

  1. Suunnittelemme yhdessä esimerkiksi vuoden mittaisen kalenterin videoiden julkaisulle. Mietimme millaisia merkkipäiviä, tapahtumia, ajankohtaisuuksia vuoden aikana on ehkä tulossa ja miten niistä voisi saada enemmän irti videon keinoin.

  2. Sovimme etukäteen yhdessä, mitkä ovat kustannukset toivotun aikajänteen videotuotannoille, ja mitä kaikkea budjetilla päästään toteuttamaan.

  3. Pidämme kumppaneihimme yhteyttä proaktiivisesti ja huolehdimme, että videotuotannot toteutetaan sovitusti ja aikataulussa. Saatte videot julkaistavaksenne aina sovittuina ajankohtina.

  4. Olemme aina valmiita auttamaan. Meille on helppo soittaa, jos halutaan esimerkiksi vaihtaa jokin videolle suunniteltu teema toiseen, tai jos halutaan muutoin muuttaa suunnitelmia lennosta.

 
 
 
 

Kumppanuus-diilin tarkoitus on olla paitsi vaivattomin myös juuri Teidän tarpeisiinne räätälöitävissä oleva toimintamalli, olipa yrityksenne tai organisaationne minkälainen tahansa. Osalle kumppaneistamme toimimme heidän itse suunnittelemiensa videotuotantojen teknisenä toteuttajana. Toisille olemme lisäksi se konsultoiva sparraaja, joka kyselee juuri ne kysymykset, jotka auttaa löytämään sen juuri heille sopivan videoviestinnällisen linjan.

Seuraava hypoteettinen tilanne havainnollistaa sitä, mitä videokumppanuus kanssamme voisi esimerkiksi tarkoittaa:

  • Meihin ottaa yhteyttä yritys, joka toivoo apua videomuotoiseen viestintäänsä. Sovimme tutustumistapaamisen.

  • Opimme puolin ja toisin toisistamme: meille on tärkeää ymmärtää millaisella alalla asiakkaamme toimii, mitkä ovat heidän viestinnälliset ja/tai markkinoinnilliset haasteensa, tarpeensa ja tavoitteensa.

  • Kokeilemme yhteistyötä yhden tai jopa muutaman yksittäisen videotuotannon verran. Tahdomme aina osoittaa myös käytännön tasolla, kuinka yksinkertaista yhteistyö kanssamme todella on.

david-henrichs-399195-unsplash.jpg
  • Jos toteamme yhdessä, että organisaatio hyötyisi Kumppanuus-diilistä, pyrimme selvittämään, millainen julkaisutahti ja videoiden luonne sopisi heille parhaiten.

  • Leikitään, että organisaatio tarvitsisi yhden kevyesti toteutetun videon kerran kuussa, siis 12 kpl vuodessa.

    • Sovimme yhdessä askelmerkit videoiden konseptoimiseksi. Varaamme aikaa (tässä tapauksessa esimerkiksi 16 h = 2 työpäivää = 1000 € + alv 24%) aikataulutus- ja suunnittelutyölle sekä parille konseptointitapaamiselle.

    • Laskemme pilottituotantoihin perustuen, että kyseisenlaisen videon hinta on keskimäärin 1280 € + alv 24%.

    • Toteamme, että vuoden videot, konseptointi-, suunnittelu- ja muu tuotannollinen työ yhteen paketoituna kustantaa 16 360 € + alv 24 %.

    • Sovimme, että kesken vuotta pakettiin yhdessä lisätyt työt ja ylimääräiset kustannukset laskutetaan loppulaskutuksen yhteydessä.

  • Aloitamme yhteistyön, ja organisaation ei tarvitse murehtia juoksevia videotuotantotarpeitaan seuraavaan vuoteen.

 
 
daytime-fashion-girl-952057.jpg

Määrätietoinen, säännöllinen ja ajankohtainen videomuotoinen viestintä on juuri niin helppoa kuin se on vaivatontakin. Mikäli tahdot kuulla, mitä Kumppanuus-diili tarkoittaisi juuri Teidän kohdallanne, ota yhteyttä:

Sami Sillman
operatiivinen johtaja
+358 40 146 1544
sami (a) luomustudio.fi

Tai täytä seuraava lomake:

(vapaaehtoinen)
Tutustumistapaaminen
Tutustumistapaaminen
Halutessasi voit ehdottaa suoraan aikaa tapaamiselle. Vahmistamme sen tai ehdotamme vaihtoehtoista aikaa pikimmiten.